عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمونه و برتر شدن فرمانداری گنبدکاووس در کشور حاصل تلاش همکاران است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

نمونه و برتر شدن فرمانداری گنبدکاووس در کشور حاصل تلاش همکاران است

نمونه و برتر شدن فرمانداری گنبدکاووس  در کشور حاصل تلاش همکاران است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دیدار معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان گفت: فرمانداری گنبدکاووس یکی از فرمانداری های برتر و نمونه کشوری معرفی شد که این حاصل تلاش همکاران در حوزه فرمانداری است.
وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری کارکنان فرمانداری و تلاش آنها در ارتقاء شاخص ها و مشارکت در امور عمرانی سبب شده تا کارنامه فرمانداری گنبدکاووس دارای عملکرد خوبی باشد.
عبدالقدیر کریمی ادامه داد: علیرغم انتقال 12 نفر از همکاران حوزه فرمانداری به شهرها و یا استانداری به منظور انتصاب در حوزه مهم تری مانند فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار توانستیم انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون حاشیه برگزار کرده و بحران سیل را به خوبی مدیریت کنیم.
وی گفت: خوشبختانه در زمینه مبارزه و کنترل شیوع بیماری با تعامل و همکاری همه دستگاه ها با محوریت مردم عزیز شهرستان توانستیم مدیریت خوبی داشته و از وضعیت مناسبی در این حوزه برخوردار باشیم.
وی خاطر نشان کرد: تک تک کارشناسان و افرادی که در فرمانداری در حوزه های مختلف فعالیت دارند تلاش می کنند با مشارکت و تعامل شرایط مطلوبی را در شهرستان ایجاد کنند تا مردم و حوزه استانداری رضایت  قلبی و نسبی را از این حوزه داشته باشند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 321
  • کد خبر : 73253