عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور است

سرپرست فرمانداری مینودشت:

کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور است

کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور است

سرپرست فرمانداری مینودشت به همراه معاون عمرانی به مناسبت روز جهاد کشاورزی با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان با مهندس زارع مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و هفته جهاد کشاورزی را به مدیر و پرسنل تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ ضمن عرض تبریک اظهار داشت: کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین افزود: هفته جهاد کشاورزی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و همچنین حضور موثر این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس است، امیدوارم با همکاری و هماهنگی مسئولان و تولید کنندگان و کشاورزان عزیز شهرستان شکوفایی بیش از پیش مینودشت محقق شود.

حسینی نیا ادامه داد: 19 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم که تا الان 35 هزار تن خرید انجام شده و پیش بینی می شود که تا 55 هزار تن خرید داشته باشیم و از مجموع 2000 هکتار زیر کشت دانه روغنی کلزا تا کنون 3500 تن خریداری شده و پیش بینی می شود تا 4000 تن ادامه یابد.

در پایان اظهار داشت: به دلیل اینکه اکثر مردم مینودشت امرار و معاش خود را از طریق کشاورزی و دامپروری سپری می کنند، تلاش کنیم در این حوزه توسعه بیشتری صورت پذیرد.

مهندس زارع گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده جهت پیشرفت و توسعه باغداری در ارازی شیبدار و دامپروری و... ارائه نمودند

 

کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور است

 

کشاورزی و دامپروری بعنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 73683