عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر برگزار شد

به مناسبت سالروز مبارزه با مواد مخدر و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر برگزار شد

در سالروز مبارزه با مواد مخدر، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، محمودرضا روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، ائمه جمعه آزادشهر و نگین شهر و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی ضمن گرامیداشت سالروز مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از نیازمندی های به حق شهرستان آزادشهر تجهیز پاسگاه تیل آباد به عنوان مبادی ورودی استان از طرف استان سمنان می باشد که با ایجاد تجهیزات مورد نیاز و ساختمان و نیروی اسنانی متناسب باعث افزایش کشفیات و عدم سهولت ورود و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می باشد.
حسینی فرماندار در ادامه از نیروی انتظامی شهرستان خواست نسبت به افزایش گشت های مشترک با سایر نهادهای مرتبط در راستای مبارزه با خرده فروشی ها و افراد در سنین پایین با شدت بیشتری برخورد نماید.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه بهزیستی با افزایش فعالیت اورژانس اجتماعی خود در سطح شهر با معتادان متجاهر برخورد و با هماهنگی کمپ های مستقر در سطح شهرستان انها را به کمپ ها هدایت و روال برگشت به زندگی عادی انها را پیگیری نماید.
در ادامه روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته گفت: شهرستان آزادشهر در دو بخش کشفیات و فعالیت کمپ های ترک اعغتیار بسیار موفق عمل کرده و از میانگین استانی جلوتر می باشد.
وی تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر تکلیف و وظیفه قانونی و شرعی و انسانی همه نهادها و دستگاه های اجرایی و آحاد مردم است که اگر در امر مهم و حیاتی ورود موثر نداشته باشند در آینده اثرات و مضرات آن دامن همه را خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه اعضای شو.رای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکته نظرات و پیشنهادات و همچنین گزارشی از عملکرد خود را در راستای افزایش بهره وری شورای هماهنگی را ارائه نمودند.
 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 380
  • کد خبر : 73827