عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت مصرف برق موجب کاهش خاموشی ها می شود

مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان؛

مدیریت مصرف برق موجب کاهش خاموشی ها می شود

 

 فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به افزایش دما و بالا رفتن میران مصرف انرژی در شهرستان از شهروندان درخواست کرد که با مدیریت مصرف آب و برق مانع از بروز خاموشی‌ها شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز احمد دستمرد در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بمناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق ( 1 الی 7 تیر ) گفت: به نظر می‌رسد این اراده مردمی در زمینه صرفه‌جویی باید با فرهنگ‌سازی و تلاش همه‌جانبه، استمرار یابد تا در آینده‌ای نزدیک مشکلات ناشی از محدودیت منابع کمترین تاثیر منفی را در جامعه ما داشته باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان افزود: از سویی اگر مصرف برق مشترکان خانگی پر مصرف بیش از ۳۰۰ کیلو وات در ماه شود، میزان بهای قبض، افزون بر ۲.۵ برابر می‌شود.

دستمرد توصیه کرد: با رعایت دستورالعمل‌های مشخص و آسان به گونه‌ای که آسایش آنها نیز به مخاطره نیفتد، می‌توانند با کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار (۱۲ الی ۱۶) به میزان ۱۰ درصد، ضمن کاهش هزینه برق مصرفی، صنعت برق را نیز در ارائه هر چه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری کنند.

وی در پایان بیان کرد: اگر مردم مانند سال‌های قبل در مصرف بهینه آب رعایت کنند، تابستان امسال بدون بحران و تنش کم‌آبی به پایان خواهد رسید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 306
  • کد خبر : 73867