عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهروندان توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را جدی بگیرند

فرماندار بندرگز :

شهروندان توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را جدی بگیرند

شهروندان توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را جدی بگیرند

فرماندار بندرگز گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند زیرا بهترین راهکار در این مورد حضور در منزل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری از شهروندان خواست، از تجمع در مراکز خرید، فروشگاه‌ها و میهمانی های گروهی خودداری کنند و نسبت به ضرورت نکات ایمنی و بهداشتی ویروس کرونا توجه کنند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم شهروندان در صورت نیاز جدی برای کار ضروری از منازل خارج شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز یادآور شد: اولین توصیه همه ما به شهروندان  ضمن رعایت فاصله اجتماعی استفاده از ماسک به ویژه در مکان‌های پرتجمع است تا از این طریق مردم بتوانند سلامت خود و دیگران را حفظ کنند.

احمدی با قدردانی از زحمات تمامی دستگاه های اجرایی و همراهی خوب مردم در طول شیوع ویروس کرونا در شهرستان بندرگز، عنوان کرد: تمامی اقدامات شایسته ای که در کنترل ویروس در شهرستان صورت گرفت از جمله جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی، تعطیلی بازار، جلوگیری از برگزاری مراسمات شادی و عزاداری و جلوگیری از ورود مردم به مناطق گردشگری و سمپاشی و ضدعفونی مرتب مناطق شهری و روستایی، حاصل همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی، بسیج، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و همراهی ستودنی دستگاه قضایی شهرستان بود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 74022