عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین عروسی در تالارهای بندرگز ممنوع است

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا /

تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین عروسی در تالارهای بندرگز ممنوع است

تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین عروسی در تالارهای بندرگز ممنوع است

فرماندار بندرگز گفت : تا اطلاع ثانوی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عروسی در تالار ، باغ ، سالن و سوله های بندرگز ممنوع شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در مصاحبه خبری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و لزوم به کارگیری اقدامات پیشگیرانه در کنترل این بیماری ، اظهار داشت : مراسمات تجمعی که در آنها افراد زیادی دور هم جمع می شوند می تواند یکی از مهمترین منابع انتقال این ویروس به سایر افراد باشد لذا تصمیم بر آن شد که تا اطلاع ثانوی هرگونه تجمع در شهرستان ممنوع شود.

وی تاکید کرد : در صورت مشاهده تخطی از این مصوبه ، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و مکان مربوطه پلمپ خواهد شد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشات گرفته از کاهش حساسیت مردم به مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است افزود: از مردم می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و جامعه ، فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

احمدی اظهار کرد : تمام اقدامات صورت گرفته به‌دلیل اهمیت و اولویت سلامت شهروندان و بازگشت دوباره آنها به زندگی عادی است.

فرماندار بندرگز گفت : کنترل ویروس کرونا نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه تمام افراد اجتماع است لذا انتظار می رود که کلیه شهروندان موارد مربوطه را رعایت نمایند.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 404
  • کد خبر : 74038