عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه فرهنگ شهرستان گمیشان افتتاح شد

به مناسبت دهه کرامت و با حضور معاون استاندار؛

خانه فرهنگ شهرستان گمیشان افتتاح شد

خانه فرهنگ شهرستان گمیشان افتتاح شد

 با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار گلستان، احمد دستمرد فرماندار شهرستان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و اعضای شورای تامین شهرستان، نخستین خانه فرهنگ شهرستان گمیشان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان پیش از ظهر امروز 10 تیرماه در این آیین اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت و به منظور تاسیس یا تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین، اعتبارات ویژه‌ای به گلستان در سال ۹۸ جهت ایجاد خانه های فرهنگ تخصیص یافته و پیگیری آن در دستور کار اداره کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان قرار گرفت.

الهام سادات خاندوزی افزود: از سرجمع اعتبار ۶ هزار و ۳۰۰ میلیونی این طرح برای کل استان، مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال سهم شهرستان گمیشان بوده که تجهیزات مورد نیاز آن در سال گذشته توسط استانداری خریداری و تحویل شد.

وی بیان کرد: مقرر است فعالیت‌هایی در قالب‌، مشاوره، آموزش، کلاس های فرهنگی توسط شهرداری با همکاری سایر ادارات شهرستان و با فعال سازی موسسات غیر دولتی برای ساکنان این مناطق صورت پذیرد.

معاون استاندار در حاشیه این مراسم گفت: اجرایی شدن برنامه های فرهنگی و اجتماعی یکی از الزامات اساسی و مورد تاکید در سطح استان است.

وی افزود: زمینه اجرایی شدن اینگونه برنامه استفاده و حضور فعال گروه ها و سازمان های مردمی می باشد.

معاون استاندار ادامه داد: خانه های فرهنگ مکانی برای برگزاری کلاس ها، دوره ها و سایر موارد فرهنگی با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و امید خواهد بود.

  خانه فرهنگ شهرستان گمیشان در محل مسکن مهر گمیش تپه واقع شده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 333
  • کد خبر : 74105