عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح هادی در روستای هدف گردشگری ترسه میتواند وضعیت اقتصادی مردم را متحول کند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مینودشت:

اجرای طرح هادی در روستای هدف گردشگری ترسه میتواند وضعیت اقتصادی مردم را متحول کند

اجرای طرح هادی در روستای هدف گردشگری ترسه میتواند وضعیت اقتصادی مردم را متحول کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت مصطفی لو معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری به اتفاق مهندس حسینی مدیر کل بنیاد مسکن استان و آقای میرنیا بخشدار کوهسارات از روستای ترسه بازدید نمودند.

در این بازدید معاون فرماندار ضمن تشکر از مدیر کل بنیاد به واسطه اجرای پروژه های متعدد در سطح شهرستان از روستای ترسه به عنوان یک روستای هدف گردشگری وبه عنوان سایت پروازی پاراگلایدر یاد کرد و افزود اجرای طرح هادی در این روستا میتواند وضعیت اقتصادی مردم این روستا را متحول کرده و سالانه شاهد پذیرای هزاران گردشگر در این روستا باشیم.

وی با بیان اینکه با تلاش بخشدار محترم کوهسارات و تلاش دهیاری و شورا جداول این روستا کار شده و بستر برای اجرای آسفالت و سنگ فرش فراهم است از مدیر کل بنیاد خواست در اجرای آسفالت تسریع نمایند.

در این بازدید مدیر کل بنیاد مسکن ضمن تشکر از همراهی مدیران شهرستان قول داد در اولین فرصت اجرای عملیات آسفالت در این روستا آغاز خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت علاوه بر اجرای طرح هادی در این روستا بنیاد آمادگی دارد در جهت احداث واحدهای مسکونی ویژه تا برای جوانان تسهیلات بانکی با درصد پایین پرداخت نماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 859
  • کد خبر : 74209