عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آگاهی از مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها، حق مسلم شهروندان است

فرماندار گالیکش در دیدار با شهردار و پرسنل شهرداری این شهر:

آگاهی از مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها، حق مسلم شهروندان است

آگاهی از مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها، حق مسلم شهروندان است

فرماندار گالیکش در دیدار با شهردار و مسئولان واحدهای شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: آگاهی و مطلع بودن از مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها، حق طبیعی و مسلم شهروندان است لذا باید از همه ظرفیت‌های ممکن نظیر سایت‌ها، رسانه‌های محلی و شبکه‌های مجازی برای انعکاس خدمات و اقدامات صورت گرفته استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این دیدار که بمناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صبح یکشنبه (15تیرماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی اظهار کرد: علیرغم مواجهه با بحران‌های متعددی نظیر سیل و بیماری کرونا، انصافاً در حوزه شهری و روستایی شهرستان گالیکش خدمات قابل قبولی ارائه شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان اقدامات شایانی انجام پذیرفته است.

میرزایی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و مستندات موجود، مردم از خدمات ارائه شده در شهرها و روستاهای شهرستان رضایتمندی نسبی دارند و این مسئله وظیفه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را برای جلب رضایت حداکثری مردم دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرداری‌ها در پرداخت حقوق پرسنل با مشکل روبرو هستند که خوشبختانه اخیراً با کمک دولت و برنامه‌ریزی‌ این مشکل نیز تا حدود زیادی در شهرداری‌های استان و شهرستان مرتفع شده است.

فرماندار گالیکش راه‌اندازی پروژه جاده سلامت شهر گالیکش را یکی از مهمترین مطالبات شهروندان برشمرد و افزود: شهرداری گالیکش می‌بایست با هماهنگی با منابع طبیعی با سرعت بیشتری نسبت به اجرا و اتمام این پروژه مهم در شهرستان اقدام نماید.

میرزایی در ادامه با قدردانی از مجموعه اقدامات شهرداری‌ها در بحث پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و در این شرایط باید برای دستیابی به نتایج مثبت به صورت جهادی عمل کنیم.

فرماندار گالیکش در پایان مهمترین راه گذر از بحران کرونا را همراهی و مشارکت مردم با دستگاه‌های ذیربط برشمرد و تصریح کرد: مردم باید بیماری کرونا را جدی گرفته و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را به طور جدی مدنظر قرار دهند و مدیران نیز در ادارات استفاده از ماسک را برای همه کارکنان و مراجعین الزامی دانسته و برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

آگاهی از مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها، حق مسلم شهروندان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 238
  • کد خبر : 74271