عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با متخلفان صنفی در حوزه های گرانفروشی و کم فروشی با جدیت برخورد خواهد شد

فرماندار آزادشهر:

با متخلفان صنفی در حوزه های گرانفروشی و کم فروشی با جدیت برخورد خواهد شد

با متخلفان صنفی در حوزه های گرانفروشی و کم فروشی با جدیت برخورد خواهد شد

 فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با اصناف و واحدهای تجاری که در این وضعیت بد معیشتی مردم با کم فروشی و گرانفروشی دردی بر آلام مردم اضافه می کنند با جدیت برخورد و پلمپ خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز یکشنبه 15 تیرماه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آزادشهر ضن تشکر از اقدامات انجام شده گفت: بازرسي هاي مشترك با محوريت فرمانداری و با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نيروي انتظامي در سطح بازار به منظور جلوگیری از گرانی ها تشدید می شود.
وی گفت: با توجه به گزارش هاي دريافتي از ميزان تخلف در استفاده از كالاهاي قاچاق در آرايشگاهها، با بررسی های انجام شده و احراز تخلف، آرايشگاه هاي متخلف پلمپ خواهند شد.
فرماندار تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت پرونده هاي متخلفين را به تعزيرات ارسال و حكم واحد هاي متخلف در اسرع وقت صادر و اجرايي شود.
حسینی با بیان اهمیت ساماندهی دست فروشان اظهار کرد: ساماندهي دست فروشان از خواسته هاي به حق اصناف و بازاريان معتمد شهر است كه نياز است شهرداري با همكاري اصناف و نيروي انتظامي در بحث ساماندهي دست فروشان ورود جدي داشته باشند.
 

با متخلفان صنفی در حوزه های گرانفروشی و کم فروشی با جدیت برخورد خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 324
  • کد خبر : 74279