عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز بر تقویت محیط بانی به منظور حفاظت بهتر تاکید کرد


فرماندار بندرگز بر تقویت محیط بانی به منظور حفاظت بهتر تاکید کرد

فرماندار بندرگز بر تقویت محیط بانی به منظور حفاظت بهتر تاکید کرد

فرماندار بندرگز گفت : به منظور حفاظت بهتر منطقه ، تقویت محیط بانی محیط زیست شهرستان جهت حضور مستمر در مناطق در راستای جلوگیری از وقوع شکار و صید و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ضرورت

دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در جریان بازدید از پاسگاه محیط بانی شهرستان بندرگز واقع در روستای جفاکنده با اشاره به اهمیت و حساسیت حفاظت از محیط زیست بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل زیست محیطی این شهرستان و افزایش سطح مراقبت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی تاکید کرد.

وی بیان کرد : پیشگیری از شکار غیرمجاز و تشدید حفاظت از گونه‌های حیات وحش بویژه در این فصل بیش از هر زمان دیگر نیازمند مشارکت همگانی است.

این مقام مسوول از محیط بانان به عنوان ضمانت کنندگان حیات وحش نام برد و اظهار داشت : این افراد در عرصه های طبیعی کشور با عنوان مناطق حفاظت شده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست ، برای حفاظت از جان حیات وحش و گونه های زیستی موجود  در آن تلاش می کنند.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : محیط بانان برای پاسداری از عرصه‌ های طبیعی و حیات وحش ، از فدا کردن جان خویش که گرانبهاترین و ارزشمندترین هدیه‌ آفریدگار به آدمی است ، دریغ ندارند.

احمدی از زحمات و تلاش های مجموعه حفاظت محیط زیست و محیط بانی شهرستان بندرگز قدردانی کرد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 482
  • کد خبر : 74309