عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهیاران عامل پویایی و توسعه روستاها هستند

فرماندار بندرگز :

دهیاران عامل پویایی و توسعه روستاها هستند

دهیاران عامل پویایی و توسعه روستاها هستند

فرماندار بندرگز، دهیاران را عامل پویایی و توسعه روستاها دانست و گفت: نقش دهیاران در توسعه روستاها حایز اهمیت است و در این راستا بایستی ظرفیت و پتانسیل‌های روستاها را شناسایی کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ "حسین احمدی" در نشست با دهیاران شهرستان به مناسبت هفته دهیار افزود: امروز روستاها برای توسعه و پیشرفت در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته‌اند و با اقدام‌ها، تلاش‌ها و امکانات ایجاد شده در روستاها، روستائیان به جامعه شهری متصل شده و در دسترسی به خدمات مختلف و مورد نیاز نسبت به گذشته مشکلات کمتری دارند.

وی با بیان اینکه روستاهای بندرگز پتانسیل خوبی در توسعه دارند، اضافه کرد: این ظرفیت ها در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی، دامپروری و... در جهت رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها وجود دارد که بایستی توسط دهیاران شناساسی شوند.

فرماندار بندرگز گفت: دهیاران باید با ایجاد شور و نشاط برای رفع مشکلات مردم، رونق کسب و کار و آبادانی و توسعه زیرساخت‌ها تلاش کنند و نقش تأثیرگذار دهیاران در توسعه روستاها بی‌بدیل است.

احمدی با اشاره به اینکه تمامی تلاش مسوولین و خادمین شهرستان ارتقاء جایگاه عمرانی و خدمت به مردم است بر استفاده دهیاران از این همدلی در جهت توسعه شهرستان تاکید کرد.

در این مراسم از تلاش های 24 دهیار شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد.
هم چنین از خدمات و تلاش های فرشته میرزا جعفری دهیار روستای باغو و سیدرضی علوی دهیار روستای استون اباد به عنوان دهیاران نمونه شهرستان تجلیل شد.
شهرستان بندرگز داراي 24 شوراي اسلامي روستا و دهياري است.

دهیاران عامل پویایی و توسعه روستاها هستند

  

دهیاران عامل پویایی و توسعه روستاها هستند

 

آیین تجلیل از دهیاران شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 
آیین تجلیل از دهیاران شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 419
  • کد خبر : 74415