عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان برگزار شد


آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛صبح امروز 19 تیرماه مراسم معارفه فرمانده جدید و تکریم فرمانده سابق سپاه شهرستان گمیشان با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، "احمد دستمرد" فرماندار ، اعضا شورای تامین و روسای ادارت شهرستان گمیشان در سالن کتابخانه امام محمد غزالی شهرستان برگزار شد.

سرهنگ ممشلی با بیان اینکه در بحث های امنیتی در کنار مجموعه های دیگر، کمک های خوبی به امنیت پایدار در این شهرستان توسط سپاه انجام شد، افزود: در زمینه ابعاد اجتماعی نیز خدمات گسترده ای همانند ساخت منزل برای سیل زدگان و محرومان در گمیشان انجام شد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان گمیشان با اشاره به اینکه در بحران کرونا هم سپاه و بسیجیان شهرستان گمیشان کمک های مؤمنانه در قالب رزمایش مواسات به فرمایش مقام معظم رهبری به مردم و قشر آسیب دیده ارائه دادند، خاطرنشان کرد: آموزش و تربیت پاسدار تکلیف گرا یکی از ارکانی است که در سایه ولایت پذیری می تواند برای انقلاب اسلامی بسیار موثر باشد به همین جهت بنده با الگوگیری از سردار شهید سلیمانی در جای دیگری خدمت خواهم کرد.

گفتنی است که در این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ غضنفر ممشلی فرمانده سابق سپاه گمیشان تجلیل و سرهنگ یعقوب احمدی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان منصوب شد.

لازم به ذکر است که سرهنگ احمدی پیش از این جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کردکوی بود.

 

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان برگزار شد

 

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1238
  • کد خبر : 74426