عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

یا حضور فرماندار و امام جمعه و دبیر ستاد اقامه نماز استان؛

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 صبح امروز چهارشنبه 25 تیرماه، جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حجت الاسلام شهابی امام جمعه، قاسم محمدی دبیر ستاد اقامه نماز استان، اعضای شورای تامین و شورای اداری در محل سالن اجتماعات غدیر فرمانداری با موضوع گرامیداشت 5 مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسيني فرماندار در جلسه شوراي اداري گفت؛ نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگي هر شهر از اهميت بسيار والايي برخوردار است. و اياب و ذهاب نمازگزاران در روز جمعه به صورت رايگان انجام مي شود.
حسینی تصریح کرد: اجلاس مكبرها، موذن ها، قرا در سطح شهرستان آزادشهر با همكاري آموزش و پرورش برگزار مي شود. فرماندار بیان داشت: شوراي نگهبان از اهميت بالايي برخوردار و بايد جلوي بي قانوني ها و ورود ناخالصي ها را به عرصه مديريتي كشور را بگيرد.
حسینی در ارتباط با وضعیت کرونا شهرستان آزادشهر گفت: برنامه اي بلند مدت براي پيشگيري و مديريت بيماري كرونا در سطح شهرستان آزادشهر تدوين و اجرايي مي شود.
دو مقوله محدوديت و ممنوعيت در بحث مقابله با كرونا در دست اجرا است كه در حال حاضر بيشتر بر روي محدوديت ها مانور خواهيم داد كه اگر به نتيجه نرسيم ممنوعيت ها را افزايش خواهيم داد.
 حجت الاسلام و المسلمین شهابي امام جمعه در جلسه شوراي اداري گفت: ٥ مرداد سالروز اولين اقامه نماز جمعه را گرامي مي داريم. انتظار داريم مسئولين اداري در خطبه هاي نماز جمعه حضور موثري داشته باشند و از برپايي ميزخدمت در نماز جمعه تشكر ميكنم.
شهابی تصریح کرد: از زحمات و تلاش هاي هيات نظارت در شهرستان تشكر و ٢٦ تيرماه سالروز تشكيل شوراي نگهبان را تبريك عرض ميكنم.
وی افزود: اقامه نماز در مدارس آزادشهر و همچنين ستاد اقامه نماز جمعه در استان رتبه نخست را كسب كردند كه عرض تبريك دارم.
 در ادامه این جلسه نصرالله سميعي دبير هيات نظارت و دبير ستاد اقامه نماز شهرستان بیان داشت: ٢٦ تيرماه سالروز تشكيل شوراي نگهبان به دستور امام راحل و ٥ مرداد سالروز اولين اقامه نماز جمعه را تبريك عرض ميكنم. سمیعی گفت: تطبيق مصوبات مجلس شوراي اسلامي و نظارت بر انتخابات از مهم ترين وظايف شوراي نگهبان است. در انتخابات يازدهم مجلس شوراي اسلامي در آزادشهر ٤٩ نفر ثبت نام كردن كه ٢١ نفر تاييد، ١٠ نفر انصرافي و ١٨ نفر هم عدم احراز صلاحيت شدند.
وی در پایان تصریح کرد: از مجموعه نيروهاي نظارتي، اجرايي، بازرسي و اعضاي ستاد انتخابات در برگزاري بي نظير انتخابات يازدهم مجلس شوراي اسلامي در شهرستان آزادشهر تشكر و قدرداني مي كنم. و از اقدامات مجموعه آموزش و پرورش آزادشهر در اقامه نماز جماعت در مدارس تشكر و قدرداني ميكنم.

قاسم محمدي دبير ستاد اقامه نماز استان در این جلسه گفت: مجموعه مديريت شهرستان آزادشهر اعم از فرماندار و امام جمعه و اداره آموزش و پرورش در اقامه نماز جماعت از وضعيت بسيار مطلوبي برخوردار است. وی افزود: نرم افزار آموزش قرائت صحيح نماز طراحي و براي پر كردن اوقات فراغت در بين دانش آموزان توزيع مي شود. محمدی خاطر نشان کرد: در هر اداره اي يك نفر به عنوان دبير شوراي اقامه نماز انتخاب و اين فرد مرظف است جلسات اقامه نماز را تشكيل، مصوبات را پيگيري و اجرايي كند. محيط هاي اداري را با پوسترهاي نماز مزين و اذان در وقت مقرر خود در محيط هاي اداري و روباز پخش شود.
 

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 331
  • کد خبر : 74632