عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 120 هزار پاکت سیمان رایگان به سیل زدگان گمیشانی تحویل داده شده است

مقام عالی دولت در شهرستان:

120 هزار پاکت سیمان رایگان به سیل زدگان گمیشانی تحویل داده شده است

120 هزار پاکت سیمان رایگان به سیل زدگان گمیشانی تحویل داده شده است

 مقام عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 120 هزار پاکت سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری به سیل زدگان گمیشانی تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ ظهر امروز 29 تیرماه "احمد دستمرد" فرماندار و رئیس ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان گمیشان در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساخت واحدهای مسکونی سیل زده که باحضور "اکبرزاده"مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد، گفت: بر اساس آخرین وضعیت ارزیابی‌ها سه هزار و 961 واحد مسکونی ثبت خسارت شد که از این تعداد سه هزار و 108 واحد نیاز به تعمیر و 853 واحد مسکونی نیاز به تخریب و احداث مجدد داشته است.

 وی در ادامه بااشاره پرداخت تسهیلات به واحد‌های مسکونی آسیب دیده افزود: برای تعمیر هر واحد سیل زده در گمیشان به تفکیک شهر و روستا تسهیلاتی بلاعوض و یا ارزان قیمت از جانب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

دستمرد فرماندار گمیشان گفت: به دلیل بحران کرونا و تعطیلی صنوف و برخی فعالیت‌ها، کار بازسازی با تاخیر مواجه شد که با رفع موانع و رعایت دستورات بهداشتی لازم، فعالیت بازسازی با شتاب بیشتری آغاز شده است.

120 هزار پاکت سیمان رایگان به سیل زدگان گمیشانی تحویل داده شده است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 74738