عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 889 نفر در سال رونق تولید آموزش های مهارتی دیده اند

فرماندار شهرستان گمیشان؛

889 نفر در سال رونق تولید آموزش های مهارتی دیده اند

889 نفر در سال رونق تولید آموزش های مهارتی دیده اند

 فرماندار شهرستان گمیشان با بیان اینکه آموزش مهارتی است که امروز می تواند چرخ اقتصاد مملکت را با شتاب بیشتری رو به جلو سوق دهد ، گفت: شهرستان گمیشان از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برخوردار است و در سالی که به نام رونق تولید نام گرفته بود ، تعداد 889 نفر آموزش های مهارتی دیده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع فرمانداری گمیشان؛ "احمد دستمرد" صبح امروز 31 تیرماه در اولین جلسه شورای مهارت فنی و حرفه ای ضمن تبریک هفته مهارت (31تیرماه الی6مردادماه) افزود: تمام تلاش بر آن است که تا آموزش های مهارتی در بخش های مورد نیاز به فراگیران ارائه شود.

فرماندار شهرستان گمیشان در این جلسه اظهار داشت : نیازسنجی مهارت در این شورا با توجه به داشته ها و ظرفیت ها مورد بررسی قرار گرفته تا ارائه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال هدایت شود.
دست مرد با اشاره به اینکه مهارت آموزی و برنامه ریزی در راستای پاسخگویی به نیازهای آموزشی ، توسط فنی و حرفه ای انجام می گیرد گفت : افراد گوناگون حتی آنانی که مشغول به تحصیل در سطوح مختلف بوده قبل از ورود به بازار کار مهارت های مربوط به دروس دانشگاهی را فراگیرند.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه تصریح کرد: در راستای مهارت آموزی باید در شهرستان نیازسنجی کنیم و در این راستا استعداد یابی و بازار یابی کرد و زمینه را فراهم کنیم که به واسطه آموزش درست ، افراد لایق و آموزش دیده وارد بازار کار کرد.

889 نفر در سال رونق تولید آموزش های مهارتی دیده اند

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 74795