عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان آزادشهر برگزار شد

 صبح امروز چهارشنبه 1 مردادماه، جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، صادقعلی مقدم مدیرکل پدافند غیرعامل استان و اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی در این جلسه بر ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت بكارگيري اصول پدافند غيرعامل تاكيد كرد و افزود: ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت بكارگيري اصول پدافند غيرعامل در مورد طرحهاي حساس و حياتي كشور به ويژه در ميان مديران سطوح مختلف و همچنين در ميان مردم جامعه، تهیه و اجرای طرح‌های پدافند در مورد مراكز، اماكن و تاسیسات حائز اهمیت (نظامی و غیرنظامی) موجود و در دست اجراء بر اساس اولویت بندی از جمله سياست هاي اصلي مورد تاكيد در پدافند غيرعامل است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
مقدم مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این جلسه آموزش های مردم محور را از مهمترین برنامه های شورای پدافند غیرعامل استان برشمرد و خاطر نشان کرد: از حضور و فعالیت تشکل های مردم نهاد نیز در شهرستان حمایت می شود، زیرا که در آموزش و تحقق اهداف پدافند غیر عامل نقش تأثیرگذاری را دارند.
وی بر ضررورت تشکیل کارگروه های تخصصی پدافند غیر عامل در شهرستان تاکید کرد و گفت: موفقیت پدافند غیرعامل در گرو هماهنگی ها و همکاری های همه ی نهادها، دستگاهها و مردم است.
در ادامه روسای ادارات عضو شورای پدافند غیرعامل شهرستان گزارشی از اقدامات تکلیفی خود را در راستای اهداف و برنامه های پداففند غیرعامل استان و شهرستان ارائه نمودند.
 

جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 283
  • کد خبر : 74817