عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار کردکوی از روند بهسازی و بازسازی جاده های مناطق کوهپایه ای شهرستان


بازدید فرماندار کردکوی از روند بهسازی و بازسازی جاده های مناطق کوهپایه ای شهرستان

بازدید فرماندار کردکوی از روند بهسازی و بازسازی جاده های مناطق کوهپایه ای شهرستان

 فرماندار کردکوی به دنبال سفر و بازدید استاندار گلستان از مناطق کوهستانی شهرستان و در راستای پیگیری مصوبات این سفر، امروز باتفاق معاون و مدیران برخی از دستگاههای اجرایی شهرستان، در این منطقه حضور پیدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان هدف از این بازدید را بررسی روند اجرایی شدن مصوبات و پیشرفت کارها با توجه به محدودیتهای آب و هوایی که در منطقه وجود دارد اعلام کرد.
وی گفت: در این بازدیدها، ترمیم و بهسازی و زیر سازی ۵ کیلومتر از جاده جهان نما شروع شده و تا یک هفته دیگر بهسازی آن تکمیل می شود.
فرماندار کردکوی افزود: زیرسازی و اسفالت خیابان اصلی روستای رادکان نیز توسط بنیاد مسکن اغاز شد؛ همچنین لایروبی ۸ کیلومتر از رودخانه نکا(امور آب ) و ساختن پلهای جاده چمن ساور و حاجی آباد توسط راهداری بزودی آغار می شود. وی ادامه داد؛ زیرسازی مسیر یزدان محله به روستای درازنو نیز انجام شده و انشاالله با توجه به محدودیت های آب و هوایی آسفالت آن بزودی توسط اداره راهداری شهرستان انجان می گیرد.
قدمنان ضمن قدردانی از پیگیریهای دکتر حق شناس استاندار پرتلاش گلستان و اداره کل راهداری استان در تکمیل پروژه های شهرستان اظهار داشت؛ با توجه به اینکه زیرسازی مسیر یزدان محله تا دو راهی روستای کنداب آغاز شده و در شرف اتمام است، انشاالله اسفالت این مسیر نیز تا زمانی که شرایط اقلیمی مساعد برای انجام کار هست، به اتمام برسد.  
 

بازدید فرماندار کردکوی از روند بهسازی و بازسازی جاده های مناطق کوهپایه ای شهرستان


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 277
  • کد خبر : 75032