عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه برلزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عید قربان تاکید کرد


فرماندار ویژه برلزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عید قربان تاکید کرد

فرماندار ویژه برلزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عید قربان تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای اداری با قدردانی از تلاش چند ماهه پرسنل درمانی و پرستاری شهرستان در مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کرونا، برلزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن در ایام عید قربان و پرهیز از دید و بازدیدهای این عید بزرگ اسلامی توسط مردم تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی بیان کرد: اگر مردم همکاری نکنند، شرایط ثابت و رو به کاهش آمار بیماران بستری در گنبدکاووس دوباره روند صعودی به خود خواهد گرفت.
وی همچنین از پیش بینی ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گلستان به گنبدکاووس درسال جاری خبر داد و اضافه کرد: این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام توزیع شده که مدیران باید پیگیر جذب آن و نیز استفاده از ظرفیت نماینده مجلس برای جذب اعتبارات ملی باشند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بابیان اینکه تحریم‌، حوادث غیرمترقبه و کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را دو چندان کرده، برلزوم کار و تلاش مضاعف مسوولان برای خدمت بیشتر به گروه‌های مختلف مردم بویژه اقشار آسیب پذیر و آسیب‌دیده از کرونا تاکید کرد.
امان قلیچ شادمهر اظهار داشت: مسوولان در همه بخش‌های حاکمیتی و دولتی با رای مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب شدند و بنابراین باید با پرهیز از روزمرگی، با کار و تلاش جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
وی بابیان اینکه خدمت به مردم وابسته به تخصیص پول و اعتبار نیست، ادامه داد: مدیران باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و هم افزایی با دیگر ادارات نگذارند مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از این به مردم فشار بیاورد.
شادمهر با یادآوری طرح ملی مساوات و کمک مومنانه در موج اول شیوع کرونا افزود: در شرایط فعلی نیز این طرح باید ادامه یابد و مهربانی به مردم نه فقط در یک روز خاص بلکه در همه ایام سال گسترش یابد.
وی ظرفیت‌های گنبدکاووس در بخش‌های مختلف تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و کشاورزی را خوب دانست و اضافه کرد: مسوولان باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها برای رفع عقب ماندگی ها و محرومیت‌های شهرستان در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد برای مردم تلاش کنند.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه با تبریک اعیاد پیش روی قربان و غدیر، برلزوم توجه به نهضت احسان و کمک به مردم نیازمند از سوی مدیران، نیکوکاران، افراد متمول جامعه و پویش‌های مردمی تاکید کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 75065