عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ؛

پیام تبریک معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

مهندس عبدالقدیرکریمی در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان گنبدکاووس تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:
صداقت، صراحت، حقیقت نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری بخشی از رسالت های ارزش مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی جامعه را بهمراه خواهد داشت و این امر مهم یقیناً زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می گردد.
بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی موجبات تعالی استان و شهرستان خواهد بود چرا که خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه استان باشد.
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضرورى و حیاتى است که باعث شده دقت، سرعت و امانتداری خبرنگاران درراه آگاهی، روشنگری وتنویر افکارعمومی بیش از گذشته حائز اهمیت گردد.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده ، امیداست در پناه ایزد متعال در تمامی شئونات زندگی و در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی بر اساس آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند باشید؛ توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 75233