عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک سرپرست فرمانداری مینودشت بمناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک سرپرست فرمانداری مینودشت بمناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک سرپرست فرمانداری مینودشت بمناسبت روز خبرنگار

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، سید ابوالفضل حسيني نيا سرپرست فرمانداری شهرستان با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خبرنگاری تنها شغل نیست؛ هنر، عشق، طلوع حقیقت و بیان لبهای خاموش کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صد است تا قلم بهانه ای شود برای افکار جویندگان حقیقتدر اقیانوس پر تلاطم واژگان که جسورانه حق را جست و جو می کنند.

بدون شک در دنیای امروزی ارتباطات، نقش اصحاب محترم رسانه در آگاه سازی جامعه و آگاهی بخشیدن به افکار عمومی، کم نظیر بوده و نقش رسانه به عنوان طلیعه داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری تمام ظرفیت ها و‌پتانسیل ها اعم از هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، و‌همچنین بدون کوچکترین چشم‌داشتی ، محیطی سالم و شفاف برای اطلاع رسانی و ارتباطات اثربخش بین مردم و ادارات را فراهم می‌کنند، قابل تقدیر است.

قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشد و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان مینودشت، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 711
  • کد خبر : 75251