عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور بازگشایی مدارس در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار، ائمه جمعه شهرستان و رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش:

مانور بازگشایی مدارس در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 مانور بازگشایی مدارس همزمان با مدارس سراسر استان با حضور سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، امامان جمعه آزادشهر و نگین شهر، بذرافشان مدیر آموزش و پرورش و طاهری راد رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گلستان و شورای تامین در دبستان شاهد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ازادشهر: صبح امروز شنبه 25 مردادماه، سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، برگزاری مانور بازگشایی مدارس را فرصت مناسبی جهت رفع معایب و کاستی ها و نیز تقویت نقاط مثبت عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاههای اجرای شهرستان در زمینه بازگشایی مطلوب مدارس آموزش و پرورش را یاری نمایند.
وی افزود: با توجه به اتخاذ چند سناریو در بازگشایی مدارس، باید مجموعه آموزش و پرورش، دانش آموزان و اولیای آنها آمادگی خود را برای بازگشایی حضوری، نیمه حضوی و مجازی مدارس در سال جدید آماده نمایند.
در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: با هدف آمادگی مدارس جهت بازگشایی در ۱۵ شهریور ماه سالجاری، همزمان این مانور در ۱۴۲ آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.
وی تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان با آموزش و پرورش را موجب تسریع در رفع مشکلات مدارس و مهری ماندگار عنوان کرد.
سپس طاهری رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه سالجاری از پیگیری آموزش به دو صورت مجازی و حضوری خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا زیرساخت های آموزش در فضای مجازی تکمیل گردد تا اولیا و دانش اموزان و همکاران ما از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.
 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 474
  • کد خبر : 75464