عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع سه هزار بسته غذایی توسط نیکوکار گنبدی


توزیع سه هزار بسته غذایی توسط نیکوکار گنبدی

توزیع سه هزار بسته غذایی توسط نیکوکار گنبدی

همزمان با فرارسیدن ماه محرم حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی سه هزار بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی تهیه و با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج بین نیازمندان این شهرستان مرزی توزیع کرد.
در مراسم توزیع این تعداد بسته غذایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، کمک و دستگیری از نیازمندان را یک تکلیف دینی و از سیره عملی نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) دانست و برلزوم ترویج هرچه بیشتر این فضیلت و فرهنگ حسنه تاکید کرد.
حجت الاسلام محسن کیایی اظهار داشت: امام حسین(ع) با نثار خون خود، نقش مهمی در احیا و زنده نگاه‌داشتن دین اسلام داشت و همه ما مرهون و مدیون اخلاص این امام همام و جانفشانی او در راه اسلام هستیم.
همچنین حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی گفت: کمک به نیازمندان یک تکلیف شرعی است و امسال که قادر به اطعام دهی به عزاداران حسینی به سبب شیوع کرونا، نیستم، پیرو منویات مقام معظم رهبری تصمیم به توزیع ارزاق عمومی بین نیازمندان گرفتم.
وی افزود: افراد نیکوکار و متمول جامعه باید همدل و همراه یکدیگر، به نیازمندان بویژه افراد آسیب دیده از شیوع کرونا و یا زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک کنند.
حاج محمد شهرکی تاکنون کمک های زیادی از جمله توزیع ۱۵ هزار بسته غذایی، آزادی ۲۱۲ زندانی جرائم مالی غیرعمد، توزیع یک قطعه فرش ۱۲ متری نفیس به ۵۰ زوج گلستانی، توزیع ۷۰ هزار ماسک و وسائل ضدعفونی، خرید برخی تجهیزات پزشکی و لوازم حفاظت فردی  برای مراکز درمانی و پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به جامعه پرستاری گنبدکاووس انجام داد.
گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندارویژه، مدیر کل دادگستری استان و دیگر مسئولین حضور داشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 75696