عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حل مشکل مجوز 24 نانوایی فعال در شهرستان گرگان

فرماندار گرگان:

حل مشکل مجوز 24 نانوایی فعال در شهرستان گرگان

حل  مشکل مجوز 24 نانوایی فعال در شهرستان گرگان 

فرماندار گرگان از شناسایی 48 نانوایی فعال که دارای مشکل مجوز در شهرستان گرگان هستند خبر داد و گفت: تا کنون مشکل مجوز 24 نانوایی حل شده است. 
به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان؛ محمد حمیدی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان تصریح کرد: در این شهرستان 48 نانوایی فعال که به دلایل مختلف از جمله خرید و فروش، جابه جایی، فوتی و دیگر موارد که مجوز آنها دارای مشکل بوده است شناسایی کرده ایم که تا کنون مشکل 24 مورد از نانوایی ها حل شده و 24 مورد آن متاسفانه همکاری لازم را نداشته اند و مجوز آنان همچنان دارای مشکل است. 
وی افزود: برای این تعداد از نانوایی ها که تا کنون برای حل مشکل مجوز خود اقدامی نکرده اند تا پایان شهریور ماه فرصت تعیین کرده ایم که مشکلات خود را مرتفع سازند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد. 
حمیدی تصریح کرد: یکی از دیگر مواردی که در این ایام در خصوص نانوایی بسیار اهمیت دارد، رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد کرونا است. 
وی افزود: نانوایی ها باید به این مسئله توجه کنند در حال حاضر ما باید با کرونا زندگی کنیم و شرایط زرد و قرمز نباید سبب شود که اجرای پروتکهای بهداشتی اجرایی نشود.
فرماندار گرگان با بیان اینکه آموزش های لازم و دستور العمل های ستاد کرونا برای تمامی نانوایی ها ارسال شده است، گفت: اتحادیه و نانوایی ها نباید این پروتکل های را ساده بگیرند و در صورتی که نانوایی از این دستور العمل ها پیروی نکنند اخطار لازم را به آنها خواهیم داد و در مواقع لزوم با نانوایی متخلف برخورد خواهد شد. 
حمیدی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه کارگروه گندم، آرد و نان قرار بگیرد، افزایش کیفیت نان در شهرستان است. 
وی با بیان اینکه کیفیت نان ارتباط مستقیم با کیفیت آرد دارد، افزود: برای کنترل کیفیت آرد هفته ای یک بار از کارخانه های که آرد نانوایی هایی شهرستان را تامین می کنند آزمایش بصورت نامحسوس انجام شود تا اگر نواقص یا مواردی در این خصوص وجود دارد رسیدگی شود. 

حل  مشکل مجوز 24 نانوایی فعال در شهرستان گرگان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 399
  • کد خبر : 76046