عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات کشور می باشد

سرپرست فرمانداری کلاله:

هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات کشور می باشد

هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات کشور می باشد

سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس شهرستان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات کشور است;گفت: در این هفته فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده و به نسل جوان تبیین کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;سرپرست فرمانداری کلاله اظهار داشت:ادارات شهرستان از تمامی ظرفیت های موجود جهت پاسداشت این هفته استفاده نمایند.

ابراهیمی ضمن تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی جهت هماهنگی برگزاری مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی؛گفت:انتظار داریم مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه کلاله در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت:هیچ محاسبه گری باور نداشت که این جنگ نابرابر ما پیروز شویم.

 امام جمعه کلاله اظهار داشت:تنها عنصر پیروزی ما در مقابل دشمنان؛ توسل به خدا، اهل بیت (ع) و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام قاسمی  گفت:امروزه باید این روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان آن دوران را احیا و تقویت کنیم و به نسل امروز منتقل نماییم.

امام جمعه کلاله ویژگی های دفاع مقدس را تربیت و تولد انسان های اجتماعی، انسان های مبتکر، خلاق و با انگیزه، تکلیف گرایی بر نتیجه، اتحاد، همبستگی و همدلی عنوان کرد و افزود:امروز هم اگر جوانان، سپاه و ارتش ما به رتبه ها و قدرت نظامی و دفاعی بالایی دست یافته اند؛ همه از اثرات دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ بیات فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نیز به شرح واقعه کربلا و از خودگذشتگی حضرت زینب (س) پرداخت و گفت:نقش حضرت زینب در نهضت عاشورا، درس و بحث مهمی برای جامعه امروز ما در مواجهه با رخدادها، موقعیت ها از جمله دفاع مقدس است.

فرماندن سپاه کلاله با بیان اینکه ما هر چی داریم از دوران دفاع مقدس است؛ گفت: روحیه ایستادگی، مقاومت و تبعیت از رهبری از دستاورد های بجا مانده از آن دوران بوده که وظیفه داریم به نسل جوان انتقال دهیم.

سرهنگ بیات در ادامه تاکید کرد: اهداف اجرای چهلمین سالگرد دفاع مقدس مبنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است که باید مد نظر کمیته ها قرار گیرد.

هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات کشور می باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 319
  • کد خبر : 76158