عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان

فرماندار گرگان:

بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان

بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان

 فرماندار گرگان گفت: دومین جلسه کلینک عارضه یابی واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان گرگان به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد و یا نیمه فعال برگزار شد و در این جلسه مشکلات 16 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه کلینک عارضه یابی  واحدهای تولیدی شهرستان گرگان، اظهار  کرد: در نخستین جلسه این کلینک عارضه یابی مشکل 22 واحد تولیدی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز با حضور سرمایه گذاران داشته ایم تا بتوانیم بخشی از مشکلات این واحدها را مرتفع سازیم. 
وی افزود: به دستگاه های اجرایی  شهرستان نیز اعلام شده واحدهای مشکل دار را به این کلینک معرفی کنند تا بتوانیم اقدامات تاثیر گذاری را برای رفع مسائل این واحدها برداریم. 
حمیدی با بیان اینکه در سال جهش تولید تمام تلاشها بر این است که بتوانیم موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کنیم، بیان کرد: در این جلسه نیز مشکلات 16واحد تولیدی در زمینه کمبود نقدینگی، استفاده از تسهیلات، تهیه ادوات کشاورزی، اعطای پایان کار، حمایت و واگذاری به سرمایه گذاران جدید بررسی شد.  
وی با بیان اینکه ساخت و احداث واحدهای جدیدی تولیدی هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: به دنبال این هستیم با راه اندازی مجدد واحدهای تولید و جذب سرمایه گذار بتوانیم گام های موثری را در حوزه تولید برداریم. 
دودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گلستان نیز در این جلسه گفت: در سطح استان حدود 30 جلسه  کلینک عارضه یابی با تیم های مختلف اقتصادی برگزار شده که تاکنون 450 پرونده به این جلسات ارسال و مشکلات تولید کنندگان مورد بررسی قرار گرفته است. 
دومین جلسه کلینک عارضه یابی واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان گرگان با حضور فرماندار گرگان، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، رییس خانه صعنت، معدن و تجارت استان،  نمایندگان بانک ها و واحدهای تولیدی برگزار شد.

بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان

 

بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان

 

بررسی مشکل 16 واحد تولیدی در کلینک عارضه یابی گرگان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 294
  • کد خبر : 76197