عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس با ۱۶۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

گنبدکاووس با ۱۶۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

گنبدکاووس با ۱۶۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان، از پیش بینی برگزاری ۱۶۰ ویژه برنامه فرهنگی و اجرای آن به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به فضاسازی اداری و محیطی مناسب هفته دفاع مقدس اقدام کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس اغلب به صورت مجازی برگزار می‌شود.
فرماندار گنبدکاووس از دستگاه‌های اجرایی خواست آمار خدمات اجرایی مجموعه‌های خود در حوزه دفاع مقدس را ارائه دهند.
کریمی همچنین درخصوص طرح شهید شوشتری اظهار داشت: طی سال های ۹۷ و ۹۸ فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اجتماعی خوبی در قالب طرح این در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس اجرا شد که شیوع کرونا ارائه این خدمات را با کندی مواجه کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست از دستگاه‌های اجرایی خواست برای جلوگیری از موازی کار در اجرای طرح‌های شهید شوشتری در محلات سیدآباد، اسلام آباد و مسکن پیرحاجی با رییس شورای این محلات هماهنگ باشند.
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور افزود: راه اندازی شورای محلات و تشکیل جلسات مستمر، ضدعفونی محلات، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی، فعال کردن ۲ تیم روانشناس، راه اندازی کاروان‌های فرهنگی، احداث خانه عالم با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در محله اسلام آباد و شناسایی جمعیت کودکان بازمانده از تحصیل از جمله اقدامات ستاد اجرایی طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس است.
طرح شهید شوشتری از چند سال پیش در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط سپاه و بنیاد برکت و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی با هدف محرومیت زدایی از محلات و مناطق شهری کم برخوردار و روستاهای کمترتوسعه یافته آغاز شد.
در راستای این طرح انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و همچنین حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغالزای خرد و کوچک متناسب با ظرفیت و پتانسل هر محله یا روستا برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال در جوامع محلی در دستور کار قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: همه مسوولان وظیفه دارند با اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال بویژه هفته دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای این دوران را به نسل آینده انتقال دهند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 76228