عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 8 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

8 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

8 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت نیکوکار گنبدی هشت هزار بسته لوازم التحریر و معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
عبدالقدیر کریمی در مراسم متمرکز توزیع لوازم التحریر و بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند در مدرسه روستای فیضیه یک شهرستان اظهار کرد: توزیع عادلانه بسته های آموزشی و یا کمک های مومنانه با ورود نیکوکاران به حوزه های مختلف امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: دولت در کنار نیکوکاران می تواند فعالیت های گسترده ای انجام دهد که این فعالیت های سبب رفاه حال مردم و کاهش مشکلات آنها شود.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اقدامات گسترده نیکوکار گنبدی در حوزه های مختلف ادامه داد: حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در همه عرصه ها در زمان و مکان های مختلف در سراسر کشور ورود کرده و سبب کاهش آلام درد مردم در حوزه های مختلف بوده است.
وی خاطر نشان کرد: این نیکوکار در زمان سیل و شیوع کرونا اقدامات گسترده ای در سطح کشور و استان داشته و مرکز جامع سرطان و آنژیوگرافی در شهرستان گنبدکاودس به برکت اقدامات این خیر گنبدی است.
کریمی گفت: هرجا مردم نیاز به حمایت و کمک داشتند این فرد نیکوکار دست نیازمندان را به گرمی فشرده و صادقانه و خالصانه وارد میدان عمل شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار کرد: 23 مدرسه توسط خیرین گنبدی در حال ساخت است که بیشترین احداث و ساخت مدارس در استان توسط خیرین در گنبدکاووس انجام شده و این افتخاری برای شهرستان است.
وی تصریح کرد: هرساله توسط حاج محمد شهرکی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان سراسر کشور، استان و شهرستان توزیع می شود که امسال با توجه به شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی مردم بسته های معیشتی هم توزیع می شود.
کمال الدین نظر نژاد گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته هشت هزار بسته لوازم التحریر و بسته های معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 76274