عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار گمیشان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۱ شهریور


دعوت فرماندار گمیشان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۱ شهریور

دعوت فرماندار گمیشان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۱ شهریور

در حالی که تنها ساعاتی تا خلق حماسه ۲۱ شهریورماه فرصت باقی است، بسترها برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس در گمیشان فراهم شده است، فرماندار گمیشان نیز در آستانه این رویداد سیاسی از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه خواست تا با مشارکت خود بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ شامگاه 20 شهریور ماه احمد دستمرد فرماندار گمیشان با دعوت از عموم مردم جامعه گفت: امروز نیز علی رغم تمام دشمنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت و دشمن را مأیوس می‌کنند، از تمام عزیزان، همراهان، مردم همیشه در صحنه می‌خواهم، با حضور پای صندوق‌های رأی در ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور سهیم بوده و دشمنان را ناامید کنند.

وی افزود: در این انتخابات رقابت بین دو کاندیدا خواهد بود و تمام تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در کمال امانت داری است.

وی عنوان کرد: مهم این است که انتخابات در شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و شعب اخذ رای از پیش گندزدایی و ضدعفونی شد؛ همچنین عوامل اجرایی از ماسک و مواد ضدعفونی کننده که برای آنها پیش‌بینی شده استفاده می کنند.

این مسئول بیان داشت: در این انتخابات موضوع فاصله گذاری فیزیکی هم باید رعایت شود و توصیه های لازم صورت گرفته و تمام تلاش بر این است تا انتخاباتی سالم و قانونی را برای مردم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در این دوره انتخابات استفاده از استامپ و انگشت زدن بر روی برگه های رای الزامی نیست، همچنین توصیه می‌شود رای دهندگان با خود خودکار شخصی به همراه آورند و از خودکار به طور عمومی استفاده نشود، همچنین فاصله گذاری فیزیکی را در صفوف شعب اخذ رای رعایت و از ماسک استفاده کنند.

دستمرد بااشاره به اینکه 56 شعبه آماده جمع آوری رای مردم هستند، گفت:مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۲۱ شهریورماه در دو بخش مرکزی و گلدشت در شهرستان گمیشان برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم این بار هم انتخابات به صورت پرشور و با شکوه و با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 76383