عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز با حضور مدیران کل ستادی استانداری:

نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا برگزار شد

نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا برگزار شد

نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا  در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز یکشنبه 23 ام شهریور ماه،نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومي و حقوق شهروندي و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا در سال جاری با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش رضایتمندی عمومی در دستگاههای اجرایی به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور"الهام السادات خاندوزی"و"الهه غیناقی"مدیران کل امور اجتماعی و دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه خواستار اهتمام جدی دستگاه هاي اجرائي براي کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه شد و بر لزوم استفاده از ظرفيت هاي مردمي در اين خصوص تاکيد و گفت:موضوع حقوق شهروندي،نيازهاي يك انسان را به لحاظ فردي و اجتماعي شامل مي شود.

وی با اشاره به آموزه های دیني و حقوق شهروندي،افزود:در دین مبین اسلام بيشترين توجه به کرامات انساني و ارزش هاي حيات در زندگي افراد بدون هيچگونه برتري و برتري جوئي بيان شده است.

رئیس ستاد صیانت و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا با بيان اينکه در حقوق شهروندي بايد نظرات مردم را شنيد و گوش شنواي مردم بود،خطاب به مدیران ادارات و نهادهای حاضر در جلسه خاطر نشان کرد:با برگزاری میز خدمت و ملاقات عمومی با مردم،فرهنگ مطالبه گري را افزايش داده و از نزديك با مشكلات مردم آشنا شويد چرا كه اين ارتباط بينابين مردم و خادمين آنها از انباشت مطالبات جلوگيري مي نمايد.

"توماج"ضمن اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه،تصریح کرد:بایستي مروج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باشيم و دستگاه هائي که بيشترين شاغل زن را دارند مبنا و پيشتاز ترويج فرهنگ عفاف و حجاب باشند.

نخستین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و عفاف و حجاب شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 294
  • کد خبر : 76502