عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و روسای ادارات:

جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 صبح امروز پنج شنبه 27 شهریورماه، جلسه مناسب سازي محيط و مبلمان شهري با حضور سید رسول حسيني فرماندار شهرستان آزادشهر، بخشداران، شهرداران، رییس اداره بهزیستی و روساي ادارات مرتبط در سالن اجتماعات غدیر فرمانداري با موضوع گزارش عملكرد ادارات مختلف در حوزه مناسب سازی محیط های اداری برای معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در اين جلسه حسيني فرماندار تاكيد كرد: مناسب سازي قسمتي از پياده رو ها براي معلولين، اختصاص بخشي از پارك شهر براي معلولين و نيازهاي بهداشتي معلولين در ساخت و سازهاي جديد شهرداري ها حتما لحاظ شود.
فرماندار شهرستان آزادشهر خواستار نگاه ویژه به این قشر از جامعه شد و افزود: با مناسب سازی محیط و مبلمان شهری توانیم اکثر مشکلات و محدودیتهای معلولین عزیز را به حداقل برسانیم تا بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.
در ادامه مریم سادین رییس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی برای سهولت امور معلولین گفت: بر اساس شاخص های استاندارد اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه های مختلف ارزیابی شده که با تایید فرماندار محترم اینت ارزیابی برای ادارات شهرستان و ادارات کل استانی آنها ارسال خواهد شد.
 

جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 358
  • کد خبر : 76614