عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقاضای صدور کارت هوشمند در شهرستان گنبدکاووس از میانگین استانی کمتر است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه:

تقاضای صدور کارت هوشمند در شهرستان گنبدکاووس از میانگین استانی کمتر است

تقاضای صدور کارت هوشمند در شهرستان گنبدکاووس از میانگین استانی کمتر است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه ثبت وقایع حیاتی اظهار داشت: ثبت بهنگام وقایع حیاتی یکی از اساسی ترین و مهم ترین اهرم های ارائه آمارهای دقیق و واقعی می باشد. چرا که تهیه آمارهای دقیق در حوزه جمعیت جوانان سیاست کلی فرزند آوری در حقیقت زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است.
فرزانه جعفری افزود: تدوین آمار به موقع در حقیقت زیر بنای توسعه بوده و برای اقدام عملی در جهت پیشرفت وتوسعه بایستی آمار های معقول، روشن و دقیقی دراختیار متصدیان امور برنامه ریزی قرار گیرد. در این راستا نقش سازمان ثبت احوال کشور حائز اهمیت ویژه ای بوده و آمار ارائه شده از سوی این سازمان نقش اساسی در برنامه ریزی های خرد وکلان کشور دارد.
چرا که آمارهای جمعیتی تدوینی از سوی ثبت احوال،اساس و زیربنای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور است  و وجود آمارهای بهینه رویدادهای حیاتی در برنامه ریزی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا نموده است.
وی افزود در صدور کارت هوشمند هنوز در ابتدای راه هستیم و به میانگین استانی و کشوری نرسیده‌ایم.
 رئیس ثبت احوال گنبدکاووس در خصوص ثبت به موقع وقایع حیاتی خواستار اطلاع‌رسانی توسط بخشداری‌ها و دهیاریها به روستاییان شد امانزاده همچنین در خصوص صدور کارت هوشمند برای روستاییان نیز گفت: از کمک دهیاران و بخشداران باید استفاده کرد و خواستار ارائه راهکار مناسب برای افزایش تقاضاهای صدور کارت هوشمند شد و گفت: در این خصوص باید به میانگین استانی و کشوری نزدیک شویم .


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 246
  • کد خبر : 76634