عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بی شک مقاومت وایستادگی بزرگترین نیروی بازدارنده در مقابل دشمن است

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن؛

بی شک مقاومت وایستادگی بزرگترین نیروی بازدارنده در مقابل دشمن است

بی شک مقاومت وایستادگی بزرگترین نیروی بازدارنده در مقابل دشمن است

 سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان با محوریت دفاع مقدس گفت: بی شک مقاومت و ایستادگی بزرگترین نیروی بازدارنده در مقابل دشمن است و هیچ سلاحی بهتر از مقاومت در برابر استکبار نیست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری روز یکشنبه 30 شهریور در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان با محوریت دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: 31 شهریورماه سال 1359 چند صباحی بعد از پیروزی انقلاب نگذشته بود که ایران عزیز مورد تجاوز کشور عراق قرار گرفت و در 29 مرداد سال 67 جنگ پایان یافت و این امر باعث شد ایران اسلامی به عنوان الگوی مقاومت در منطقه و جهان معرفی شود و روحیه مقاومت در منطقه و جهان رخنه کند که برای امریکای جنایتکار گران تمام شد.
وی تصریح کرد: در این هشت سال یک طرف جبهه مقاومت و ایثار بود و طرف دیگر جبهه دشمن. کشوری که متجاوز است در تمام دنیا نکوهش می شود و در مقابل کشوری که از خاک خود دفاع می کند قطعا مورد ستایش قرار میگیرد. ما هشت سال در مقابل دشمن مقاومت کردیم و در حال حاضر سربلند هستیم و با مقاومت به دنیا نشان دادیم که در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم.
شیرنگی گفت: اکنون که در چهلیمن سالگرد دفاع مقدس هستیم دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها هستند ولی ما با شهدا عهد می بندیم که هرگز از ارزش های انقلاب و اسلام عقب نشینی نخواهیم کرد.
وی با اشاره به این که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قهرمانان کشور ما هستند، تصریح کرد: ما مدیون جانفشانی و ایثارگری های این عزیزان هستیم لذا بایستی قدردان فداکاری هایشان باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: پیام شهدا و رزمندگان به جامعه این است که با تمام وجود در برابر دشمنان مقاومت کنیم و شک نکنیم که خداوند وعده داده است که زمین متعلق به صالحان است.
سرپرست فرمانداری در خصوص عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب مختص زنان نیست و مردان هم بایستی به این مهم توجه کنند و بدانند که ما به خاطر ارزش های اسلام انقلاب کردیم لذا بایستی تلاش کنیم این دستاوردها را برای نسل های بعدی پررنگ تر کنیم.
وی تصریح کرد: قطعا کارمندان ادارات به عنوان الگو در خدمت مردم بایستی تلاش کنند و عفاف و حجاب را که لازمه زن و مرد مسلمان است رعایت کنند.
گفتنی است زنگ ایثار در روز اول مهر، رونمایی از کتاب دو شهید بزرگوار شهیده مرجان نازقلچی و شهید تقی بای، دیدار با خانواده شهدا و .. از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.


بی شک مقاومت وایستادگی بزرگترین نیروی بازدارنده در مقابل دشمن است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .