عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح مطالعات پدافند غیرعامل شهرستان گرگان ضروری است


اجرای طرح مطالعات پدافند غیرعامل شهرستان گرگان ضروری است

اجرای طرح مطالعات پدافند غیرعامل شهرستان گرگان ضروری است

 فرماندار گرگان گفت: اجرای طرح مطالعات پدافند غیرعامل شهرستان گرگان ضروری است و همه دستگاه ها باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

فرماندار گرگان در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان گرگان اظهار کرد: طرح مطالعات پدافند غیر عامل شهرستان گرگان یک طرح قابل دفاع است و از کیفیت و سرعت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در گذشته انجام شده و مخاطراتی را برای آینده گان بوجود می آورد در این طرح بررسی می شود، افزود: رعایت حریم رودخانه ها، تراکم ساختمان ها در برخی مناطق شهری، جاگذاری برخی اماکن عمومی مانند پمپ بنزین ها در مناطق مسکونی و دیگر موارد مسائلی هستند که در شهر از گذشته به وجود آمده و ما در طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان به دنبال مدیریت آن هستیم.

حمیدی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح برای شهرستان گرگان که یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده ضرورت دارد و با همکاری همه دستگاهها با کارفرمای این طرح، امید داریم تا پایان سال این طرح به سرانجام برسد.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه در عدم همکاری دستگاه ها با کارفرمایی طرح هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست، یادآور شد: اجرای این طرح بسیار ضروری است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص سفارش های زیادی داشته اند تا بتوانیم با شناخت زیرساختها از آسیب هایی که در آینده ممکن است با آن روبرو شویم پیشگیری کنیم.

حمیدی تصریح کرد: امروزه جنگ به صورت رو در رو نیست و جنگ پدافندی و حمله به زیرساخته هاست لذا ما باید در این خصوص برنامه داشته باشیم.

حمیدی در بخش دیگر از سخنان خود به واکسیناسیون دام های شهرستان در برابر تب برفکی اشاره کرد و گفت: با قرار گرفت در فصل پاییز شیوع تب برفکی در بین دام بسیار رایج است لذا توصیه می شود دامداران نسبت به واکسینه کردن دامهای خود اقدام کنند.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: این واکسیناسیون دامها را در برابر این بیماری ایمن خواهد کرد و اگر این کار انجام نشود شاهد تلفات دام، کاهش شیر و همچنین سقط جنین دام خواهیم بود که ضرر های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

مقدم مدیرکل پدافند غیر عامل استان گلستان نیز مطالعات در این خصوص را بسیار ضروری برشمرد وگفت: ما باید با علم به شرایط موضوعات پدافندی را لحاظ کنیم.

اجرای طرح مطالعات پدافند غیرعامل شهرستان گرگان ضروری است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 368
  • کد خبر : 76865