عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت امور اراضی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کند

فرماندار آزادشهر:

مدیریت امور اراضی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کند

مدیریت امور اراضی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کند

 فرماندار آزادشهر در دیدار مدیر امور اراضی استان گفت: ماموریت ویژه و قابل توجه امور اراضی جلوگیری و برخورد با متخلفان حوزه ساخت و ساز غیرمجاز می باشد و از این مجموعه انتظار دارم در این زمینه با جدیت ورود کرده و با متخلفان در هر سطحی یکه باشند برخورد قانونی و دقیق انجام دهد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی عصر امروز پنج شنبه 3 مهرماه، در دیدار با خسروی مدیر امور اراضی استان و مدیر جهادکشاورزی استان خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر تعداد تخلفات حوزه ساخت و ساز بسیار قابل توجه می باشد که در این زمینه امور اراضی استان با داشتن ماموریتی ویژه در راستای مبارزه با این اقدام زمین خواران با جدیت برخورد قانونی انجام دهد.
وی افزود: مدیریت امور اراضی در استان و شهرستان آزادشهر حتما می بایست گشت های نظارتی خود را افزایش دهد تا با متخلفان در مراحل ابتدایی وقوع تخلف برخورد کنند تا بتوانند جلوی خسارت های بیشتر را بگیرند.
در ادامه خسروی مدیر امور اراضی استان ضمن تشکر از نگاه ویزه فرماندار و مجموعه جهادکشاورزی به همراهی و تعامل با اداره امور اراضی قول منساعد داد موارد مطروحه در این جلسه را با جدیت و تا حصول نتیجه پیگیری نماید.
 

مدیریت امور اراضی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 303
  • کد خبر : 76912