عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۰ رزمنده پیشکسوت گنبدی تجلیل شدند


۳۰ رزمنده پیشکسوت گنبدی تجلیل شدند

۳۰ رزمنده پیشکسوت گنبدی تجلیل شدند

۳۰ رزمنده پیشکسوت ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس شهرستان گنبدکاووس در مراسمی با حضور فرماندار و برخی مسوولان این شهرستان مرزی تجلیل شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز دوشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت این شهرستان گفت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون روحیه ایثار و از خود گذشتگی شهدا و نیز رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
مهندس عبدالقدیر کریمی، مهمترین آموزه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را حفظ میهن اسلامی و خدمت به مردم دانست و افزود: نسل جوان باید با این فرهنگ بیش از پیش آشنا شوند زیرا دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار داشت: در جامعه امروز نیازمند مدیران جهادی با تاسی از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان و دنیای غرب را به فرصتی برای شکوفایی ایران تبدیل کنیم.
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور افزود: ملت ایران با فصل خطاب قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و داشتن روحیه ایثار و شهادت همانند هشت سال جنگ تحمیلی تا رسیدن به پیروزی ایستادگی و مقاومت می‌کند.
رونمایی از و کتاب "سردار دشت جرجان" ‌با موضوع زندگی سردار شهید حسینعلی خالداران نوشته سیدعلی کریمیان از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 77062