عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف و بازاریان گرگان همکاری خوبی در مهار بیماری کرونا داشته اند

فرماندار گرگان:

اصناف و بازاریان گرگان همکاری خوبی در مهار بیماری کرونا داشته اند

 اصناف و بازاریان گرگان همکاری خوبی در مهار بیماری کرونا داشته اند
فرماندار گرگان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: اصناف و بازاریان گرگان همکاری خوبی در مهار بیماری کرونا داشته اند 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت و استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان گرگان از ابتدای اسفند با دستور استاندار مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی  و جدیت در کار برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و همکاری جدی اصناف توانسته ایم بیماری را مهار کنیم.
وی افزود: شهرستان گرگان با دارا بودن یک چهارم جمعیت استان بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده و همینطور بیمارستان این شهرستان به عنوان بیمارستان سنترال کرونا بود و حساسیت زیادی در این شهر وجود داشت اما با رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم، اصناف و بازاریان ما در ابتدا توانستیم بیماری را کنترل کنیم. 
 حمیدی خاطرنشان کرد: انسجام و یکپارچگی مدیریت استان و شهرستان ها و برگزاری منظم جلسات کرونا هماهنگی که انجام شده، اتفاقات خوبی را در شهرستان رقم زد و هم اکنون در وضعیت زرد کرونا قرار داریم.
فرماندار گرگان با بیان اینکه در شهرستان گرگان از ابتدا شیوع بیماری کرونا بحث نظارتها بر عملکرد اصناف و بازاریان و فعالیت های اجتماعی و عمومی بصورت مدون برنامه ریزی شده داشته ایم، یاد آور شد:  در حال حاضر نیز این نظارتها وجود دارد و روزانه سه اکیپ شامل اماکن، بهداشت و میراث فرهنگی چه وضعیت شهر قرمز باشد یا زرد از هفت صبح تا ده شب در حال نظارت هستند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 273
  • کد خبر : 77095