عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از ماسک در محل های پرتجمع همواره مدنظر شهروندان باشد

فرماندار بندرگز :

استفاده از ماسک در محل های پرتجمع همواره مدنظر شهروندان باشد

استفاده از ماسک در محل های پرتجمع همواره مدنظر شهروندان باشد

 فرماندار بندرگز گفت: استفاده از ماسک در محل های پرتجمع همواره باید مدنظر شهروندان باشد زیرا شیوع ویروس در این محل ها بالاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری با تاکید بر موکول کردن برگزاری آیین های عزا و عروسی در زمان دیگری، افزود: در دوره ای که کرونا در کل کشور شیوع دارد برگزاری این دست تجمع‌ها به شیوع بیشتر این ویروس منجر می شود.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی توجه داشته باشند به کسانی ارایه خدمت کنند که ماسک داشته باشند و کارکنان نیز در محیط کار باید از ماسک استفاده کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: دستگاه های نظارتی مرتبط باید بر این مساله نظارت کنند و شهروندان نیز برای حفظ سلامت خود و جامعه این توصیه ها را جدی بگیرند.

فرماندار بندرگز هم چنین درگذشت دو نفر از نیروهای فرهنگی و بازنشسته این شهرستان، مرحومه "صدیقه  رییسی" و مرحوم "حافظ هاشمی " را به خانواده های داغدار، مردم شریف بندرگز به ویژه جامعه علمی، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان تسلیت گفت.

احمدی بیان کرد: بی شک جای خالی این عزیزان سفر کرده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان را مکدر نمود چرا که خدمات آنان در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق بارز باقیات و صالحات است و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار آنان از اذهان مردم شریف بندرگز هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 205
  • کد خبر : 77398