عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ايران بر مبنای روحيه و اخلاق ورزشكاران نامی جاودانه در عرصه های ورزشی دارد

فرماندار بندرگز :

ايران بر مبنای روحيه و اخلاق ورزشكاران نامی جاودانه در عرصه های ورزشی دارد

ايران بر مبنای روحيه و اخلاق ورزشكاران نامی جاودانه در عرصه های ورزشی دارد

فرماندار بندرگز گفت : ايران اسلامي بر مبناي روحيه و اخلاق متعالي ورزشكاران خود نامي جاودانه در عرصه هاي افتخارآفريني ورزشي دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در دیدار با رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی افزود : ورزش و روحيه ورزشكاري به عنوان يكي از شاخصه هاي بارز جوامع شناخته شده و وجود قهرمانان و پهلوانان نام آور در حوزه هاي ورزشي است كه پرچم كشورها را بر بلنداي قله هاي افتخار به اهتزار در مي آورد.

وی تصريح كرد: كار فرهنگ سازي ورزش بايد از مدارس و خانواده ها آغاز شود و همانطوريكه كه هر فردي به غذا ، پوشاك و ساير ملزومات زندگي نياز دارد بايد فعاليت هاي ورزشي را براي داشتن سلامت جسمي و روحي لازم بداند.

این مقام مسوول بیان داشت : بايد خانواده ها ورزش را در سبد و كالاي زندگي خود به عنوان يك امر مهم و ضروري قرار دهند و براي اين كار بايد فعاليت هاي فرهنگي و اطلاع رساني با همكاري مدارس ، دانشگاه ها ، رسانه ها ، تشكل ها و همراهي و حمايت خيران انجام شود.

فرماندار بندرگز با تبریک هفته تربيت بدني و ورزش و ضمن تقدير از تمامي ورزشكاران ، مديران ورزشي و ورزش دوستان شهرستان ، گفت : در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه ورزش شهرستان انجام شده است.


ايران بر مبنای روحيه و اخلاق ورزشكاران نامی جاودانه در عرصه های ورزشی دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 240
  • کد خبر : 77789