عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یرگزاری جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان


یرگزاری جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان

یرگزاری جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان

جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار شهرستان تشکیل گردید.
فرماندار شهرستان رامیان در این جلسه با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و همه گیری بیماری کرونا خاطر نشان کرد: حوزه های سیاسی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته و این موضوع تهدیدی برای برخی مشاغل و همچنین باعث ایجاد مشاغلی جدید و رونق  کسب و کارهای الکترونیکی حتی در زمان پسا کرونا خواهد شد. 
رئیس کارگروه تجارت الکترونیک شهرستان ورود به فضای مجازی را مستلزم آموزش همگانی مردم دانسته و خاطر نشان کرد: امروزه تجارت الکترونیک به دلیل رشد روز افزون استفاده از اینترنت و فضای مجازی واژه ای بیگانه و نامانوس نیست و شبکه های اینترنتی واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بوده و برای رشد این بازار نیاز به کاربرانی مسلط می باشد.
فرماندار شهرستان رامیان  در ادامه تجارت الکترونیک را ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همگانی دانسته و افزود: شهرداران و دهیاران باید از فضای شهرها و روستاهای شهرستان جهت حمایت  و تبلیغ کسب و کار های الکترونیکی با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در بحث تولید صنایع دستی ،تولیدات کشاورزی و حوزه گردشگری و ... استفاده نمایند .وی همچنین در پایان از پیگیری برای ایجاد نمایندگی پارک فناوری اطلاعات و خانه استارت آپ در شهرستان با هدف ترغیب و جذب  جوانان تحصیلکرده و نخبه به سمت کسب و کارهای الکترونیکی خبر داد.
در این جلسه جناب آقای مهندس جلالی مدیر کل محترم پست استان نیز به بیان فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در سطح استان و شهرستان رامیان در حوزه تجارت الکترونیک پرداخته و تصریح کرد: هدف از این فعالیتها این بوده که با شناسایی و جذب افراد فعال اقتصادی آنها را از طریق فضای مجازی به بازار کشور وصل نموده و باعث رونق اقتصادی شویم که در این زمینه تا کنون کارگاه های آموزشی خوب و مثمری برگزار گردیده است.
  

یرگزاری جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان

 

یرگزاری جلسه کارگروه تجارت الکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 77805