عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با فرماندار مراوه تپه


دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با فرماندار مراوه تپه

دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با فرماندار مراوه تپه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه در دیدار کنعانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان با ضمیر فرماندار شهرستان مراوه تپه، مسائل و مشکلات زیست محیطی این شهرستان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این دیدار ابتدا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گزارشی از عملکرد حفاظت محیط زیست در حوزه شهرستان مراوه تپه ارائه دادند. 
در ادامه این دیدار ضمیر فرماندار مراوه تپه  نیز ضمن تقدیر و تشکر ازکنعانی  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان  به لحاظ اهمیت و توجه ویژه به محیط زیست شهرستان مراوه تپه گفت: حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانیست و مانیز بر اساس این وظیفه تمام تلاش خود را در راستای حفاظت و حراست از این موهبت الهی بکار می بندیم.
وی افزود: اقدامات و خدمات حفاظت محیط زیست با توجه به دارا بودن موقعیت استراتژیک باید گسترش یابد و ما در سال جاری همراهی و همکاری لازم را با حوزه محیط زیست شهرستان خواهیم داشت. 
فرماندار مراوه تپه در خصوص ضرورت تبدیل دفتر نمایندگی محیط زیست  به اداره بیان داشت: گستردگی حوزه ماموریت کاری محیط زیست شهرستان مراوه تپه و دارا بودن جمعیت 67 هزار نفری و دو نقطه شهری و ۱۰۸ روستا و وجود ۲۵ هزار هکتار منطقه شکار ممنوع  ضرورت تبدیل دفتر نمایندگی به اداره و  ایجاد پاسگاه محیط بانی و توسعه ساختمان اداری و تجهیزات اداری و افزایش نیروی انسانی نمایندگی محیط زیست شهرستان  را دارد. 
لازم به ذکر است شهرستان مراوه تپه ۶۷ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی و ۱۳ هزار نفر جمعیت عشایری (جمعا ۸۰  هزار نفر)  ۳۲۶ هزار هکتار وسعت (دومین شهرستان استان از لحاظ وسعت) و ۱۲۶ کیلومتر مرز و ۲۵ هزار هکتار منطقه شکار ممنوع  دارد.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .