عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح شهید سلیمانی منجر به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹در شهرستان می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

اجرای طرح شهید سلیمانی منجر به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹در شهرستان می شود

اجرای طرح شهید سلیمانی منجر به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹در شهرستان می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با قدردانی از همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش برای اجرای طرح شهید سلیمانی، ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح منجر به بهبود وضعیت شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی با تاکید برضرورت همکاری همه ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان و همراهی مردم برای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا افزود: درسایه این همکاری‌ها وضعیت شیوع کرونا دراین شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر کرده و استمرار این همکاری‌ها، اثرات مطلوبی بر بهبود شرایط بیماری خواهد داشت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت که ۴۰ هزار خانوار ساکن این شهر در طرح شهید سلیمانی با عنوان مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله و خانواده محور غربال می‌شوند.
فرهاد بدیعی در بازدید فرماندار و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونای گنبدکاووس از اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در اجرای این طرح ملی ۴۵ تیم ۱۰ نفره از نیروهای بسیج، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش مشارکت دارند.
وی با تاکید بر همکاری شهروندان گنبدکاووس برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح که از هفته گذشته شروع شده تا مهار کامل کرونا در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گفت: طرح شهید سلیمانی برای غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به کرونا با مشارکت ۴۵ تیم از هفته قبل فعالیت خود را آغاز کرده و کماکان در حال اجرا است.
سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور افزود: این تیم‌ها که بخش قابل توجه آنها در مدارس محلات  گنبدکاووس مستقر هستند با همراهی کارشناسان مرکز بهداشت و مدیر یا معاون مدرسه، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: تیم‌های مراقبتی کار شناسایی و غربالگری اعضای خانواده مبتلا به کرونا، تیم‌های نظارتی کار نظارت بر اجرای صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و تیم‌های حمایتی نیز کار توزیع بسته‌هایی غذایی و معیشتی بین خانوارهای نیازمند را انجام می‌دهند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 308
  • کد خبر : 79101