عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شاخص دهیاریهای بخش کمالان

با حضور فرماندار علی آباد کتول؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شاخص دهیاریهای بخش کمالان

عملیات اجرایی پروژه های شاخص بخش کمالان، با حضور فرماندار، مدیر کل دفتر امور روستایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار کمالان و دهیاران و شوراهای روستاهای آزاد تپه، قره بلاغ و برفتان برگزار و پروژه سنگفرش معابر، کانال هدایت آبهای سطحی و پارک کودک در این روستاها آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول:  فرماندار در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها اظهار داشت: این پروژه ها در قالب طرح هر روستا،یک پروژه میباشد ،که امروز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شاخص در روستاهای بخش کمالان آغاز میشود و  بیش از 100 پروژه را در سطح شهرستان در دستور کار داریم  و حداقل در هر روستا یک پروژه  عمرانی تا پایان سال انجام خواهد شد.

مهندس سوخته سرایی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها اذعان داشت: در گذشته شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها بودیم که با اجرای پروژه های عمرانی زیربنایی و توسعه زیرساختها و ایجاد عدالت اجتماعی در سطح روستاها و افزایش امکانات ، این روند متوقف و بصورت معکوس شده است.

 وی اعتبار این پروژه ها را ۱۰ میلیارد ریال بر شمرد و افزود: از دهیاران این انتظار رو داریم که با جدیت و در کمترین زمان این طرحها رو به پایان برسانند و انشاءالله در دهه فجر شاهد بهره برداری و افتتاح این طرحها باشیم.

 مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان هم  از آغاز 730 پروژه عمرانی در سطح روستاهای استان خبر داد و افزود:

730 پروژه مقیاس کوچک ومتوسط در سطح دهیاریها تعریف کردیم که ظرف سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و امروز نیز آغاز عملیات اجرایی پروژه های بخش کمالان را در دستور کار داریم که با تلاش دهیاران و شوراهای روستا در حال انجام است. میزان واریزی و کمکهای دولتی نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته و بهمین منظور در هر روستا یک پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. 

همچنیندر حاشیه آغاز عملیات اجرایی کانال هدایت آبهای سطحی روستای قره بلاغ درطرح، هر روستا ؛یک پروژه، فرماندارو هیئت همراه از کارخانه بسته بندی خشکبار عارف مستقر در این روستا بازدید بعمل آوردند.

 این واحد تولیدی از طرحهای توسعه روستایی و با مدیریت بخش خصوصی می باشد که برای ۳۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .