عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سه فصل ازکتاب نقش گرگان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شد


سه فصل ازکتاب نقش گرگان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شد

سه فصل ازکتاب نقش گرگان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شد

فرماندار گرگان با تشریح برنامه‌های دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای "محسن فخری زاده" اظهار کرد؛ دهه بصیرت امسال به‌صورت خاص و ویژه بدون داشتن برنامه متمرکز در فضای مجازی اجرا می‌شود و از تمام مردم، رسانه‌ها و فعالین عرصه فضای مجازی برای پوشش و گسترش این برنامه‌ها درخواست همکاری و همراهی داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان مهندس حمیدی ظهر چهارشنبه 11 دی در ادامه جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز فردی ذوب در ولایت و با بصیرتی مثال‌زدنی بود که توسط تروریسم دولتی ناجوانمردانه به شهادت رسید.
مدیران باید با کار و تلاش جهادی به روشنگری و نقل حقیقی وقایع به فرزندان و نسل‌های بعد بپردازند که یکی از این اقدامات تهیه کتاب دفاع مقدس شهرستان است.
کتاب دفاع مقدس گرگان درواقع به نقش کلیدی مردم شهرستان در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی پرداخته است و باید تمام مدیران شهرستان از این اقدام حمایت کنند.
فرماندار گرگان با اشاره به جنگ نرم دشمن و تحریف واقعیت‌های ایران بیان کرد؛ اگر ما برای آیندگان و فرهنگ آنان کاری نکنیم مسئول و مقصریم و در دستگاه عدل الهی باید پاسخگو تک‌تک آنان باشیم.
 

سه فصل ازکتاب نقش گرگان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شد

 

سه فصل ازکتاب نقش گرگان در هشت سال دفاع مقدس تدوین شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 362
  • کد خبر : 79626