عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراهای دانش آموزی مشارکت دو سویه بین اولیا و دانش آموزان برای برگزاری برنامه های مختلف است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه:

شوراهای دانش آموزی مشارکت دو سویه بین اولیا و دانش آموزان برای برگزاری برنامه های مختلف است

شوراهای دانش آموزی مشارکت دو سویه بین اولیا و دانش آموزان برای برگزاری برنامه های مختلف است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی یک نهاد صنفی برای مشارکت دو سویه بین دانش آموزان و اولیا مدرسه است.
فرزانه جعفری تصریح کرد: دانش آموزان در موضوعات مختلف پرورشی تربیتی و آموزشی ضمن مشارکت با اولیا مدرسه  تلاش می کنند تا در هر زمینه ای موفق باشند.
وی درباره برنامه های دهه فجر گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امید و انگیزه در مردم اولویت برنامه های دهه فجر است.
وی بیان کرد: هرگونه برگزاری مراسم و همایشات در ایام دهه فجر منوط به تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در استان و شهرستان خواهد بود.
مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در نشست شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز گفت: از ۲ هفته قبل پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند ‌من" با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی در کشور آغاز شد که تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم گلستان در این پویش شرکت کردند که بیشترین سهم مربوط به مردم این شهرستان است.
لیوانی، هدف تعیین شده برای گلستان در این پویش را مشارکت ۳۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: هر شهروند تا آخر اسفند ماه امسال براساس توان مالی خود می‌تواند با عضویت در این پویش همانند سایر خیران در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: ۷۸ هزار و ۸۳۲ دانش آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان در ۵۲۶ مدرسه این شهرستان تحصیل می‌کنند.
نظرنژاد افزود: هفت مدرسه که ۶ مورد آن خیرساز است با ۴۰ کلاس درس در روستاهای "ارمی آباد، سارلی علیا، آی‌تمر، قزلجه‌ماتی و کرند" و شهر گنبد تکمیل شده و همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و  ۳۵ مکان برای ساخت مدرسه بر اساس تراکم جمعیتی و نیاز شهرستان تعیین شده است.
وی اظهار داشت: چهار مدرسه استثنایی با ۳۲۰ دانش آموز در گنبدکاووس فعال است که ۱۰۰ نفر از این دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی خانواده‌ها برای دسترسی به برنامه‌های آموزشی نیاز به تبلت و تلفن همراه دارند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از خیران به عنوان یاوران همیشگی آموزش و پرورش خواست برای حل مشکل تبلت و تلفن‌همراه و مناسب‌سازی فضای آموزشگاه‌ها برای دانش آموزان استثنایی شهرستان همکاری داشته باشند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 79864