عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان رامیان


جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان رامیان

جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان رامیان
جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان رامیان و دیگر اعضای ستاد در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری رامیان برگزار شد  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان , مهندس صادقلو در جلسه ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر , پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا و تلاش های خستگی ناپذیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دانسته و خاطرنشان کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید تلاش نمائیم تا با اجرای برنامه های درخور و شایسته شأن و جایگاه نظام را حفظ نمائیم.
فرماندار شهرستان رامیان در ادامه افزود: دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند و تلاش می کنند با مخدوش نمودن واقعیت ها به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد نمایند. از این رو باید بعنوان مسئولان نظام دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف عمرانی ، زیرساختی ، واحدهای تولیدی ،  پزشکی و ... را به مردم معرفی نمائیم.
مهندس صادقلو همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در اجرای برنامه های گرامی داشت دهه مبارک فجر با استفاده از فضای مجازی و محله محور نمودن و مسجد محور نمودن برنامه ها تاکید نمودند و تصریح کردند: همه دستگاه ها باید در اجرای برنامه ها و فضاسازی محیطی همت نموده تا با ایجاد فضای نشاط و شادابی در دهه مبارک فجر مردم زمان متفاوتی را تجربه نمایند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 299
  • کد خبر : 79901