عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری آزادشهر برگزار شد

 جلسه ستاد اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، فرماندار آزادشهر در این جلسه گفت: مطابق برنامه ریزی کارشناسان بهداشتی و درمانی در حال حاضر شهرستان آزادشهر شرایط متعادلی را سپری می کنند  و مردم ما در سطح شهرستان همکاری خوبی با ستاد کرونا دارند.
حسینی افزود: از روز نخست آغاز اپیدمی کرونا مسئولان شهرستانی با برنامه ریزی و پشتیبانی از حوزه های شهری و روستایی در امر پشگیری از کرونا پرتلاش بودند.
وی به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی در همه شهرهای ایران در حال اجرا و همچنین با تمام توان در شهرستان آزادشهر نیز در حال اجرا می باشد.
در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در این طرح با همت بسیجیان و همکاری کارشناسان بهداشت درتلاش هستیم که زنجیره انتقال ویروس کرونا را بشکنیم.
حسینی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان همکار  تاکید کرد: برای موفقیت در اجرای این طرح و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا باید مردم دستورالعمل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
وی گفت: در طرح شهید سلیمانی مردم نقش محوری دارند و این طرح محله محور و خانواده محور در نظر گرفته شده است و قطعا همکاری مردم باعث موفقیت در اجرای این طرح می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، علی آبادکتول، گرگان و مینودشت در وضعیت نارنجی قرار دارند و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار گرفتند گفت: وضعیت کرونای استان  بسیار شکننده است و گرچه برخی از شهرستان ها به سمت کم خطر شدن پیش می رود ولی هر لحظه ممکن است که میزان شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کند.
جعفری اضافه کرد: در سطح استان تعدادی از افراد بیمار هستند که  ناقل بیماری هستند ولی به دلیل آنکه علائمی ندارند جزو آمار بیماران کرونایی استان به شمار نمی روند.
وی افزود: در شهرستان آزادشهر تقریبا بیماری کرونا فروکش کرده است و تعداد بار بستری بیماران کاهش یافته است ولی در سطح بستر جامعه افراد ناقل این ویروس در حال تردد هستند که این افراد پتانسیل آن را دارند که اطرافیان خود را بیمار کنند و در طرح شهید سلیمانی به دنبال این هستیم که این افراد را شناسایی کنیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: در طرح شهید سلیمانی افرادی که دارای علائم زمینه ای برای بیماری کرونا هستند را شناسایی و تلاش می کنیم این افراد در قرنطینه قرار دهیم و در صورتی که برای قرنطینه خانگی با مشکل رو به رو باشند به کمک بسیج نسبت به این امر اقدام می کنیم.
 

جلسه ستاد اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری آزادشهر برگزار شد 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 79923