عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

با حضور فرماندار ترکمن و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری صورت گرفت؛

بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

 امروز طی نشستی با حضور فرماندار شهرستان ترکمن و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و با حضور جمعی از مسئولین ادارات و بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان، مسائل و مشکلات این بانوان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز پنجشنبه ۲۵ دی در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش بانوان در جامعه و بخصوص در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و در پیروزی انقلاب و در ادامه در طی هشت سال دفاع مقدس نیز دوشادوش مردان مبارزه کردند.
وی افزود: زنان از توانمندی و ظرفیت های زیادی در زمینه های مختلف برخوردارند و در رشد و توسعه جامعه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی  و..  نقش موثری ایفا می کنند  که وجود  بانوان مدیر و مسئول درر رده های مختلف جامعه و همچنین بانوان کارآفرین و تولیدکننده که در رشد اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارند مثبت این واقعیت است.
شیرنگی در ادامه در خصوص سایت مهریار گفت: با توجه به در دسترس و فراگیر بودن استفاده از اینترنت، این سایت با هدف بازاریابی و فروش محصولات بانوان تولیدکننده ایجاد شده است که در این امر میتواند کمک زیادی به این افراد کند.
همچنین فرماندار در این جلسه با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر و پهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: گفت انقلاب اسلامی ایران انقلابی عاشورایی و بر اساس آموزه های دینی و ارزش های معنوی ماست و بایستی از آن مراقبت شود.
 وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: علیرغم دسیسه های دشمنان در طول این 42 سال گذشته، ما امروز شاهد اقتدار و تبلور و رشد و بالندگی در تمام زمینه ها در کشور هستیم و این مرهون مقاومت و وحدت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: دشمن می خواهد دستاوردهای نظام را مصادره کند اما ما بایستی با هوشیاری و بصیرت، خدمات دولت و نظام را برای مردم بازگو کنیم و اجازه ندهیم تلاش ها و زحمات انجام شده زیر سوال برود.
وی افزود: تحریم‌های امریکا از سال 97 که باعث قطع درآمدهای نفتی دولت شد، در واقع باعث شد تا از درآمد تک محصولی خارج شویم و به سمت در آمدها در زمینه های دیگر برویم.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شرایط و محدودیت های ناشی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: برنامه ها و مراسم ها به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی و رسانه های اجتماعی خواهد بود.
گفتنی است در ادامه این جلسه، الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از تعدادی از واحدهای تولیدکننده با مدیریت بانوان بازدید میدانی کرد.

بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

 

بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

  

بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین و تولیدکننده شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .