عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های هفته معلم باید در شأن و منزلت معلمان برگزار شود


برنامه های هفته معلم باید در شأن و منزلت معلمان برگزار شود

برنامه های هفته معلم باید در شأن و منزلت معلمان برگزار شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس ، بر برگزاری آیین های بزرگداشت روز معلم در شأن و جایگاه ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت تاکید کرد.
علی علیاری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم شهرستان افزود: همه دستگاه های ادارای شهرستان در برگزاری هر چه باشکوهتر آیین روز معلم همکاری کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: با توجه به نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به روز معلم، وظیفه همه را در تجلیل از مقام و منزلت معلم سنگین تر می کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس افزود: روز معلم علاوه بر تجلیل از معلمان ، روز بزرگداشت بزرگ مردی است که برای صدور انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف تلاش زیادی کرده است.
علیاری گفت: شهید مطهری به عنوان معلمی نمونه است که می تواند الگوی عملی و علمی برای همه فرهنگیان باشد لذا از دست اندرکاران انتظار داریم در برنامه ریزی این هفته به گونه ای عمل کنند تا مسیر فعالیتها به سمت معرفی شخصیت برجسته این دانشمند برای دانش آموزان و معلمان باشد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گنبدکاووس نیزدر این جلسه گفت: تلاش می شود تا با همکاری همه دستگاه های شهرستان هفته معلم و تجلیل از معلمان در شان و منزلت آنان برگزار شود.
جلیل داوودی افزود: از میان معلمان شهرستان 150 نفر در مرحله آموزشگاهی انتخاب شدند که 17 نفر به استان معرفی شدند.
وی با بیان اینکه از نظر ما همه معلمان نمونه هستند، گفت: از میان این تعداد 43 نفر در شهرستان و 4 نفر نیز در سطح استان به عنوان معلمان نمونه شهرستانی و استانی انتخاب شدند.

برنامه های هفته معلم باید در شأن و منزلت معلمان برگزار شود

 

برنامه های هفته معلم باید در شأن و منزلت معلمان برگزار شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1138
  • کد خبر : 8012