عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرلوحه همه مسولین خدمت به مردم‌است و باید خدمت به مردم همیشه در اولویت کاری مسولین باشد

جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای بخش کوهسارات و شهر دوزین:

سرلوحه همه مسولین خدمت به مردم‌است و باید خدمت به مردم همیشه در اولویت کاری مسولین باشد

سرلوحه همه مسولین خدمت به مردم‌است و باید خدمت به مردم همیشه در اولویت کاری مسولین باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت، به دنبال توسعه روستایی جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای بخش کوهسارات و شهر دوزین با حضور فرماندار مینودشت، نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان گلستان در شهر دوزین برگزار شد.

در این جلسه سید ابوالفضل حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینودشت ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت : در این جلسه اعضاء مشکلات را بیان تا در جهت رفع آنها با همکاری نماینده و مدیران کل استانداری اقداماتی صورت پذیرد که سرلوحه همه مسولین خدمت به مردم‌است و باید خدمت به مردم همیشه در اولویت کاری مسولین باشد.

وی همچنین اظهار داشت: ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی حوزه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل مستمر کمیته ی توسعه روستایی، مشکلات روستاها احصاء، اولیت بندی و با حضور مدیران و نماینده محترم بررسی و مواردی که در شهرستان قابل حل است انجام و مواردی که نیاز به تامین اعتبار کلان و پیگیری از مرکز دارند توسط نماینده محترم مجلس پیگیری خواهد شد.
در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان پس از مطرح شدن مشکلات بخش کوهسارات افزود: با توجه به محرومیت بخش هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات اقدام گردد و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، مباحث اصلاح و بازنگری قوانین مرتبط با حل مشکلات روستایی و نیز پیگیری اعتبارات کلان در سطح ملی را دنبال نمایند.

 

 


سرلوحه همه مسولین خدمت به مردم‌است و باید خدمت به مردم همیشه در اولویت کاری مسولین باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 261
  • کد خبر : 80218